Waar kan ik informatie vinden rondom internationale leveringsvoorwaarden?

Wij leveren enkel binnen Nederland. De bezorgkosten bedragen voor alle bestellingen €5,95. Indien uw bestelling hoger is dan €100,- dan betaald u geen bezorgkosten. Levering vind plaats binnen 3 tot 5 werkdagen* nadat u uw bestelling heeft geplaatst.

Leveringen vinden plaats op maandag tot en met vrijdag. Leveringen kunnen worden gevolgd via een trackingnummer, welke u samen met een verzendbevestiging ontvangt zodra uw bestelling wordt verstuurd.

Onze transporteur levert tijdens normale werktijden en kan om een handtekening vragen. Wij adviseren daarom dat u uw bestelling op een adres laat bezorgen waar iemand aanwezig is om het pakketje te ontvangen.

Uw bestelling wordt verstuurt via TNT. Indien u niet aanwezig bent om het pakketje in ontvangst te nemen dan zal TNT een kaartje achterlaten met daarin instructies waar u het pakketje kan afhalen, of u zal worden gebeld om een nieuw tijdstip af te spreken.

Houd u er a.u.b. rekening mee dat er op feestdagen niet wordt geleverd.

* Hou er a.u.b. rekening mee dat wij geen invloed kunnen uitoefenen op de leveringstijd van de transporteur. Indien u klachten heeft over het tijdstip van levering, stem dit dan a.u.b. direct af met de transporteur. Mocht u de levering niet accepteren, zonder opgaaf van reden, dan zien wij dit niet als falen van onze kant, noch als een terugtrekking uit de koopovereenkomst van uw kant uit.

Kan ik de status van de levering monitoren?

Leveringen kunnen worden gevolgd via een trackingnummer, welke u samen met een verzendbevestiging ontvangt zodra uw bestelling wordt verstuurd.

Wat moet ik doen als mijn bestelling nog niet is afgeleverd?

Uw geschatte leverdatum staat in uw orderbevestiging weergegeven; wacht deze datum a.u.b. af om de levering plaats te laten vinden. U kunt de status van uw order volgen via het trackingnummer.

Indien uw geschatte leverdatum is verstreken en u uw levering nog niet heeft plaatsgevonden, dan zal TNT contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw zending.

Indien er zich andere problemen voordoen, neem dan a.u.b. contact met ons op via Livechatoo of via ons emailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..


Wat gebeurt er indien u de goederen niet in ontvangst neemt?

De kosten die gemoeid zijn bij een herlevering  zijn voor uw rekening. Hiervan is sprake indien de goederen meerdere keren bij u zijn aangeboden moeten worden voordat u ze accepteert of indien uw situatie vraagt om andere manieren van levering.

Mocht u de goederen niet accepteren, dan zijn we gemachtigd om de gemoeide kosten bij levering en herlevering, de opslag van de goederen en overige kosten die gemaakt zijn aan u door te belasten.

Daarnaast hebben we in een dergelijk geval het recht om ons terug te treden van het contract.